0
0

Қазіргі уақытта кредиттер әр бұрышта ұсынылады, бірақ адамдардың көпшілігі банктік ұсыныстарға сенеді. Сонымен қатар, қоғамда банктермен ынтымақтасудың тиімді екендігі жалпы қабылданған. Және бұл кездейсоқ емес, өйткені кез келген банктің өз клиенттерін алдап, өнім туралы қате ақпарат беруіне тыйым салынған. Және шынымен де солай. Бірақ олар айтқандай: медальдың екі жағы бар. Ал бүгін біз онша жылтыр емес біреуі туралы айтатын боламыз.

Банкирлер адамдарды қалай адастырады?

Клиент банкте кредит рәсімдегенде, келісімге қол қою операцияның алғы шарты болады. Және бұл жағдайда маңызды мәселе бар: өнімнің егжей-тегжейлі сипаттамасы әрқашан келісімшартта жазылады. Бірақ көбінесе жағдайлардың сипаттамасын түсіну өте қиын болуы мүмкін. Сонымен қатар, заңды күшіне енбейтін тағы да көптеген тармақтар бар. Веб-сайттарда, жарнамада, ақпаратты жіберген кезде, белгілі бір кредитор өзінің әлеуетті және тұрақты тұтынушыларын жаңылыстырады.

Төменде банктер қолданатын кейбір әдістер:

  1. Кредиттік өнім үшін жарнамалық мөлшерлеме жиі қолжетімсіз. Іс жүзінде бұл ұсыныстың ең аз мөлшері. Ал оны алу шарттары оңай болмауы мүмкін:
  • банкте қымбат сақтандыруды сатып алу;
  • осы кредитордың картасы бойынша жалақыны алу;
  • кредитті тек белгілі бір мерзімге және белгіленген сомаға беру.
  1. Көбінесе банктер соңғы және алғашқы айлардағы мөлшерлемені көрсетеді. Мысалы, жарнамалық баннерлерде кредитор 6 пайызбен кредит беріп жатқанын көрсетеді. Клиентке бұл өте тартымды және тиімді ұсыныс болып көрінеді. Бірақ қарыз алушы кредит рәсімдегенде, бұл кредит қаражатын пайдаланудың алғашқы отыз күнінде көрсетілген пайыздық мөлшерлеме болатыны, ал болашақта мөлшерлеме ай сайын ғана өсетіні белгілі болды. Немесе тағы бір мысал: жарнамалық мөлшерлеме шынымен де беріледі, бірақ бес жылдық кредитті бір жыл пайдаланғаннан кейін ғана.

Жоғарыда келтірілген мәліметтерден, келісім-шартқа қол қоймас бұрын, кредитті пайдалану үшін қосымша қанша ақша төлеу керек екенін мұқият есептеп отыру керек деген қорытындыға келу керек. Көбінесе пайыздық көрсеткіш басқа банктердікімен бірдей немесе одан да көп болып шығады.

  1. Кредит картасын жұмсау немесе үнемдеу үшін төмен мөлшерлеме ұсыну әрқашан артықшылық бола бермейді. Кредит мөлшерлемесіне жеңілдік беретін банктер бар. Мысалы, 7% орнына 6,5%. Бірақ мұндай мүмкіндікті алу үшін кредиттік мекеме кредит пластикасын шығаруды және ай сайын белгілі бір соманы жұмсауды немесе банкте шағын депозит құруды ұсынады. Бірақ депозиттер бойынша пайыздық мөлшерлемелер кредиттік пайыздан төмен екенін аз адам біледі. Банктер осылайша ақша табады. Іс жүзінде банк арқылы тиімді кредит алу мүмкін емес екені белгілі болды.

 

  1. «Міндетті» сақтандыруды енгізу. Қаржылық сауатсыздықтың кесірінен клиенттер көбінесе кредит алу үшін сақтандыру шарт емес екенін білмейді. Бұл шарт кепіл болған кезде ғана қажет. Ал кредитор бас тартады деп қорқып, бұл ұсынысқа келіседі. Бұл сақтандыру полистеріне де қатысты.

Банктерсіз өмірді елестету қиын. Шынында да, барлық елдерде олар экономика мен қаржылық әл-ауқаттың бет-бейнесі болып табылады. Бірақ шын мәнінде бұл ақша жасайтын өте ықпалды ұйымдар. Ал олардың басты мақсаты – адамгершілік емес, пайда.

Микроқаржы ұйымдары – банктерге балама

МҚҰ-да тек тұтынушылық кредитті беруге болады деген пікір бар. Бірақ олай емес. Бизнеске кредит, қымбат тауар алуға кредит, тіпті автокредит беру де бар. МҚҰ бірқатар принциптерге ие:

  • Іскерлікті адал жүргізу.
  • Кәсіби көзқарас.
  • Мәмілелердің қарапайым және ең қолайлы жасалуы.
  • Қарыз алушылар үшін адал шарттар.
  • Өнімнің адамдар үшін қолжетімділігі.

Микроқаржы компанияларында олардың қызметіне қажетті барлық құжаттар мен лицензиялар бар. Қаржылық көмекке мұқтаж кез келген адам клиент бола алады және осындай қаржылық ұйымдармен ынтымақтастықтың сапасына өз тәжірибесімен көз жеткізе алады. Smartzaim.kz порталында сіз ең сенімді микроқаржы ұйымдарымен таныса аласыз.

Пікір қалдыру

Жеке мәліметтерімнің сәйкес өңделуіне келісемін құпиялылық саясаты