0
0

Банкоматтың істен шығуы сирек кездесетін құбылыс болғанына қарамастан, барлық операциялардың 1%-ы қаражат беру қателігімен аяқталады. Клиент қалағанынан әлдеқайда аз немесе керісінше көп теңге алады. Бұл жағдайды шешу өте қиын және осы мақалада банкоматта ақша беру жоспарға сәйкес келмеген жағдайда қандай іс-қимыл алгоритмін қолдану керектігі туралы айтылады.

Жүйелік қате

Дұрыс емес соманы берудің ең көп тараған себебі – бағдарламалық жасақтамадағы қате. Қызметтер сандардың тіркесімін енгізу немесе соманы таңдау арқылы берілген алгоритмдер бойынша жұмыс істейді, клиент тапсырма параметрлерін орнатады. Егер банкомат қателессе, онда ол істен шыққан болуы мүмкін. Бұл жағдай өте жағымсыз болғанымен шешіледі. Сонымен, бірінші кезекте операциядан кейін чекті алу және сақтау керек. Ақшаны құрылғыдан шықпай қайта есептеңіз. Егер қате орын алса, онда банкке қоңырау шалып, болған жағдай туралы операторға хабарлаңыз. Кейінгі әрекеттер алгоритмі сәл өзгеше болуы мүмкін, бірақ көбінесе процедура стандартты тәртіпте жүреді.

Банкомат қателескен кезде не істеу керек?

Сонымен, банкоматта ақша беру жоспарға сәйкес келмеді. Сома сіз күткеннен көп болса да, банк мекемесі әрқашан бенефициар болғандықтан қуанудың қажеті жоқ. Яғни, тіпті даулы жағдайда да шешім сіздің пайдаңызға қабылданбайды. Картада овердрафт пайда болады, оған пайыздар «тамшылайды». Сонымен қатар, сіз қаржы институтын қате туралы уақтылы хабардар етпегендіктен қиын жағдайға тап боласыз.

  1. Біріншіден, банкке қоңырау шалып, жағдайды сипаттау керек. Банкоматтың орналасуы, сомасы, транзакция уақыты туралы ақпарат беруге дайын болыңыз. Егер сізде чек болса, тіптен жақсы.
  2. Екінші қадам – мәлімдеме. Оператор процедураның белгілі бір банкте қалай жүретінін түсіндіреді. Көбінесе сіз чекпен, банк бөлімшесіне құжаттармен келуіңіз керек және түбіртекті қоса отырып, өтініш формасын толтыруыңыз керек.
  3. Үшінші қадам – күту. Даулы транзакцияларды қарау кезеңі 2 аптаға дейін созылуы мүмкін. Біз шыдамдылық танытып, күтуіміз керек. Тексеру қорытындысы бойынша сома картаға қайтарылады.

Егер банкомат дұрыс емес сома берген болса, нені есте ұстаған жөн

Егер сома аз болса. Мүмкін, жүйелік қате – бұл банкомат ақшаның бір бөлігін арнайы кассетаға ауыстырады. Егер адам банкноттарды беру құрылғысынан біраз уақыт бойы ақша алмаса, бұл орын алады. Әр түрлі банктерде интервал әр түрлі: 10, 15, 20 секунд. Осыдан кейін дыбыстық хабарлама пайда болады, егер ақша әлі алынбаған болса, онда ол қайта оралып, арнайы бөлімге жіберіледі. Аппарат инкассацияланған кезде сома алынады және банкке хабарлама беріледі.

Ақау болған кезде сома автоматты түрде қалып қойған ақшамен кассетаға ауыстырылады. Қайта санау кассасындағы дебет пен кредитті мәліметтегеннен кейін бұл ақша белгіленеді және иесіне қайтарылады.

 

Егер сома көп болса. Банкомат қателесіп, әлдеқайда көп сома берді ме? Шот бойынша балансты алып тастап, балансты қарау керек. Егер минус пайда болса, онда мәселені шешу үшін сол күні Банкке барған дұрыс.

Назар аударыңыз! Артық қаражатты банкке қайтарған кезде, артық қаражатты қайтарғаныңыз туралы қолхат талап етіңіз. Егер оператор тарапынан немқұрайлылық болса, аудит қатені тауып, шағымдар тудыруы мүмкін. Өзіңізді осындай проблемалардан қорғаңыз.

Мұндай жағдайларды қалай алдын алуға болады?

Банкомат қажет болғаннан аз ақша берген – жағымсыз жағдай, келісезіз бе? Өкінішке орай, мұндай проблемаларды толығымен жою мүмкін емес. Бағдарламалық жасақтаманың бұзылуын алдын-ала анықтау қиын. Бірақ мұндай проблемаларды болдырмауға көмектесетін бірқатар ұсыныстар бар:

  1. Егер банкомат қатып қалса немесе ERROR көрсететін болса, операциядан бас тартыңыз.
  2. Серіктестерде емес, Эмитенттің банкоматтарында қызмет алуға тырысыңыз (эквайринг).
  3. Үлкен ақшаны алу үшін кассаны немесе терминалды пайдалану жақсы.
  4. PIN кодты мұқият енгізіңіз.
  5. Операция алдында физикалық деформация немесе басқа да ақаулықтардың бар-жоғын тексеріңіз.

Егер құрылғы қате болса, уайымдаудың қажеті жоқ. Сіз картаны шығаратын банк арқылы мәселені шеше аласыз.

Егер шұғыл қаражат қажет болса және банкомат тек соманың тек бір бөлігін берсе, онда өтінішті рәсімдегеннен кейінгі жалғыз шешім – МҚҰ немесе банктен кредит алу. Ең оңай жолы – микроқаржы ұйымына хабарласу. Көптеген компаниялар жаңа қарыз алушылар үшін тиімді шарттарды ұсынады – жылдық 0%. Бұл қысқа мерзімді тұтынушылық кредиттер, олар құрылғыда жоғалған ақша мәселесі шешіліп жатқан кезде материалдық жағдайды түзете алады.

Қазақстан тұрғындары Smartzaim.kz сервисін пайдалана алады. Бұл агрегатор сайты елдің құқықтық саласында жұмыс істейтін және ынтымақтастықтың тиімді шарттарын ұсынатын МҚҰ бойынша сенімді және өзекті ақпаратты қамтиды. Мұнда сіз әрқашан 10-нан 60 күнге дейін кепілсіз микрокредит беретін компанияны таба аласыз.

Пікір қалдыру

Жеке мәліметтерімнің сәйкес өңделуіне келісемін құпиялылық саясаты