0
0

Бұл күндері кредиттік карталар халық арасында көп қолданылады. Бұл кредиттік өнімнің бірқатар артықшылықтарын көрсетеді: пайдалану ыңғайлылығы, кассадан шықпай-ақ қажетті өнімді сатып алу мүмкіндігі, дизайнның қол жетімділігі және т.б. бірақ кредиттік картаны қолданудың белгілі бір нюанстары бар. Бұл шарттарды білу немесе сақтамау кешіктіруге, айыппұлдарға, өсімпұлдарды есептеуге, қарыз міндеттемелерінің ұлғаюына, ал ең өкініштісі – сот ісін жүргізуге және ақшаны мәжбүрлеп өндіріп алуға әкеледі.

Банк клиентінің кредит бойынша қарызы бар делік. Мақалада біз кредиттік карта бойынша қарыз болса не істеу керектігін егжей-тегжейлі талдаймыз. Бұл жағдайда қалай әрекет ету керек?

Кредиттік карта бойынша қарыздың себептері

Кредит бойынша қарыз көбінесе клиент пайызсыз кезеңді дұрыс есептемегендіктен қалыптасады. Мысалы, бонустық кезең 50 күнге созылады. Карта ұстаушы бұл мерзім төлем жасалған кезде басталады деп ойлайды, бірақ іс жүзінде бәрі дұрыс емес – санақ төлем жасалған айдан басталады. Бұл нюансты білмей, борышкер әлі де жеңілдік уақыты бар деп ойлап, карта бойынша қарызды жабумен айналысады. Нәтижесінде пайыздар мен бүлінген кредиттік беделге ие болады.

Кредиттік карта бойынша қарыз уақытында өтелмесе не болады?

Егер сіз кредиттік картадан уақтылы төлем жасамасаңыз, қарызға бату ықтималдығы бар. Банктер өз борышкерлеріне өте қатал және тұтынушылық кредиттеудің шарты сияқты кредиттік айыппұлдар да қатал. Тұрақты қарыздар келесі нәтижелерге әкелуі мүмкін:

  • Кредиттік картаны бұғаттау.
  • Қарызды коллекторлық қызметке беру.
  • Банктің сотқа жүгінуі.

Қарызға ақша уақытында қайтарылса жақсы. Борышкер оларды кредиттік ұйымға қалай қайтару керектігін алдын-ала шешкен дұрыс. Төменде кредиттік картадағы қарыз жұмсалғаннан көп болса не істеу керектігін талдаймыз?

Кредит бойынша қарыздардан қалай құтылуға болатыны туралы кеңестер

Кредиттік картаның кемшілігі – есептелген айыппұл пайызын өтемеген жағдайда қарыз тек өсе беретін болады. Бұл жағдайда сіз қазіргі жағдайға қосылып белсенді әрекет ете бастауыңыз керек:

  1. Кредиттік келісімшартты қарау. Бұл ең маңызды шарттардың бірі. Әсіресе, егер адам әлі де жеңілдік кезеңінде болса. Кредитке жарнаның ең төменгі сомасын, төлемдер кестесін және төленбеген жағдайда қандай айыппұлдар қолданылатынын нақтылау қажет. Егер сіз келісімшарттың тармақтарын бұзбасаңыз, кредит аз шығынға ұшырайды. Клиент кешіктірген кезде банктер үшін тиімді. Олардың пайда болуын болдырмау үшін сіз телефоныңызда немесе күнделікке есіңізге салып, хабарлайтын жазба жасай аласыз.
  2. Пайыздық мөлшерлемені тексеріңіз. Кредиттік картаны пайдаланушы кешіктіруге рұқсат берген жағдайда, көптеген банктер пайыздық төлемдерді автоматты түрде өзгертеді. Мысалы, борышкер оның жылдық 34% есептелгеніне сенімді, ал іс жүзінде ол жылдық 74% құрайды. Бұл тек бір төлем кешіктірілгендіктен пайда болады.
  3. Ең төменгі төлем сомасына назар аударыңыз. Көбінесе оның мөлшері кредиттік өнімнің 5% – нан аспайды. Өзіңізді қайта сақтандыру үшін әрқашан минимумнан сәл артық соманы қосқан дұрыс.
  4. Екінші кредиттік картаны жасаңыз және біріншісіне қарыздарды жабыңыз. Қолма-қол ақша үшін пайыз төлеуге тура келеді, бірақ клиент артықшылықты кезеңге ие болады. Егер сіз қаражатты бір картадан екіншісіне аударсаңыз, процедура сәл арзанырақ болады.
  5. Қарыз алыңыз және кредиттік картадан қарызды толығымен төлеңіз. Бұл сол банктегі кредит немесе МҚҰ-дағы тұтынушылық қарыз болуы мүмкін. Микроқаржы ұйымдары бірнеше күннен бірнеше жылға дейін кредит өнімдерін ұсынады. Қолайлы опцияны smartzaim.kz веб-сайтына өту арқылы есептеуге болады. Кредиттік картаны толығымен жабылған кезде банктен осы фактіні растайтын анықтама алу керек.

Сондай-ақ, мерзімі өткен жағдайда банкке қайта құрылымдау туралы сұрау салуға болады. Бірақ көбінесе кредиторлар мұндай қызметті ең тиімді шарттарда ұсынбайды.

Кредиттік картаның артықшылықтары мен кемшіліктері

Статистикаға сәйкес, әрбір ересек адамның бір немесе тіпті бірнеше кредиттік картасы бар. Банктердің жарнамасы бұл өте тиімді ұсыныс екеніне сендіреді. Бірақ шынымен солай ма? Кез-келген өнімнің өзіндік артықшылықтары мен кемшіліктері бар. Кредиттік карта да ерекшелік емес. Бұл кредиттік өнімнің оң жақтары:

  • Клиенттің шотында оңай пайдалана алатын ақшаның болуы.
  • Дизайнның қарапайымдылығы.
  • Егер кредиттік карта пайдаланылмаса, пайыз төлеудің қажеті жоқ.
  • Жеңілдік кезеңін ұсыну.

Кредиттік картаны жасамас бұрын келесі жағымсыз жақтарды білген жөн:

  • Үлкен пайыз.
  • Шектеулі қаражат шегі.
  • Ақша операцияларын жүргізу кезінде шектеулердің болуы.
  • Қолма-қол ақша үшін үлкен пайыздың алынуы.

Осы өнімнің барлық артықшылықтары мен кемшіліктерін біле отырып, сіз жеткілікті шешім қабылдай аласыз. Рәсімдеу алдында шартты мұқият оқып, кредитордан әртүрлі нұсқаларды қарастыру керек.

Егер клиентке 2-3 айға ақша қажет болса, онда кредиттеудің басқа нұсқасын таңдаған дұрыс. Өйткені кредиттік карта жоғары пайыздарға байланысты тиімді болмайды. Ал адамға қысқа мерзімге мезгілмен аз мөлшерде қажет болған жағдайда, кредиттік карта тамаша ұсыныс бола алады.

Кредиттік карта – бұл өте тиімді және ыңғайлы құрал, бірақ оны дұрыс қолданған абзал. Шарттың барлық талаптары сақталған жағдайда клиент үшін жұмыс істейтін болады. Бірақ егер қате жіберілсе, бұл кредит өнімі адамды үлкен қарызға батыруы мүмкін, дегенмен бәрі бастапқыда зиянсыз болып көрінді. Қаржы мамандары кредиттік карталардан мүлдем бас тартуды ұсынады. Өйткені адам қолынан келгеннен көп ақша жұмсауға дағдыланады.

Пікір қалдыру

Жеке мәліметтерімнің сәйкес өңделуіне келісемін құпиялылық саясаты