Әр адам кредит картасын пайдаланады. Өйткені адамдар негізінен орташа табыс алады және оның мөлшері жұмыс істейтін азаматтардың барлық қажеттіліктерін әрқашан өтей бермейді. Осы себепті тұтынушылық кредит пен кредит карталарын пайдалануға тура келеді. Кредит картасы – қазіргі әлемдегі ең танымал кредит өнімдерінің бірі. Бірақ оны қалай дұрыс басқару керектігін бәрі біле бермейді. Әртүрлі жағымсыз сәттерді болдырмау үшін біз кредиттік картаны қалай дұрыс пайдалануға және қарызға батпауға болатынын толығырақ қарастырамыз.
Кредит картасын қалай таңдауға болады?
Кредит нарығында көптеген ұсыныстар бар. Тек бір банк кредит карталарының бірнеше нұсқасын ұсына алады. Осы себепті, кейін өкініп қалмау үшін белгілі бір кредит өнімін таңдауға мүмкіндігінше жауапкершілікпен қарау керек. Ең алдымен қандай параметрлерге назар аудару керек екенін қарастырайық:
- Банк шарттары (пайыз мөлшерлемесі, жылдық қызмет құны, айыппұл сомасы).
- Кредит нарығындағы ұсыныстар рейтингі. Мұндай ақпарат сізге өзіңіз үшін ең жақсы нұсқаны таңдауға мүмкіндік береді.
- Құжаттар тізімі. Кейбір банктер тек төлқұжат ұсынуы керек, ал басқалары құжаттардың кеңірек тізімін талап етеді, бұл тіркеу процедурасын сәл қиындатады.
- Пластикалық опция. Процесс клиент үшін мүмкіндігінше ыңғайлы болуы керек. Кейбіреулер үшін картаны филиалдан алу ыңғайлы, ал басқаларына курьерлік жеткізу қолайлы.
- Айыппұл. Бұл маңызды сәттердің бірі. Клиент қарыз уақытында өтелмеген жағдайда төлем сомасы қалай өсетінін білуі керек.
Клиент төлемдерді уақытында жүзеге асырса, кредит картасы бойынша лимит біртіндеп өсетінін есте ұстаған жөн.
Кредит картасын қалай дұрыс пайдалануға болады?
Шындығында, кредиттік картаның болуы ақша ағындарын басқаруға мүмкіндік береді, бұл, әрине, өте ыңғайлы.
Ең жақсы кредит картасы – ұзақ жеңілдік кезеңі бар карта. Және бұл кезең неғұрлым ұзақ болса, соғұрлым жақсы. Бірақ бұл жағдайда оны дұрыс есептеуді үйрену де өте маңызды. Біз әртүрлі банк мекемелеріндегі жеңілдік кезеңінің негізгі айырмашылықтарын тізімдейміз: ұзақтығы (50 – 120 күн), бұл функция қандай тауарлар мен қызметтерге қатысты, сондай-ақ есептеу опциялары.
Барлық дерлік жағдайларда тұтынушылар жеңілдік кезеңін пайдалана алады. Осы уақыт аралығында банктер борышкерден комиссия алмайды. Бұл осы кезеңде пайыздық мөлшерлеме нөлге тең екенін білдіреді. Жеңілдік мерзімі аяқталғанға дейін картадан алынған барлық соманы қайтару өте маңызды.
Дегенмен, клиент банкоматтан қажетті соманы алып үлгеретінін есте ұстаған жөн, оған қолма-қол ақшаны алу үшін сыйақы алынады. Сондықтан қолма-қол ақшасыз есеп айырысу үшін кредит картасын қолданған дұрыс. Егер сізге шұғыл қолма-қол ақша қажет болса, онда басқа нұсқа бар, мысалы, МҚҰ-дан онлайн картаға қарыз. Ақша картаға келеді және сіз оны өз қалауыңыз бойынша пайдалана аласыз: банктік аударым арқылы немесе кез келген жақын банкоматтан алу. Бұл қызмет туралы толық ақпаратты Smartzaim.kz сайтынан білуге болады.
Банктер ай сайын қарыз алушыға міндетті төлем мен төлем мерзімін көрсететін үзінді көшірме береді. Клиент барлық берешекті жаппаған жағдайда, қарыз сомасының қалдығы бойынша пайыздар есептеледі. Сондықтан төлемдерді уақытында және қажетті мөлшерде жасау ұсынылады.
Кэшбэк дегеніміз не?
Кэшбэк – банктер мен дүкендер пайдаланатын клиенттерге арналған бонустық бағдарламалардың бір түрі. Мұндай бағдарлама тұтынушыларды тарту және ұстап тұру үшін қолданылады. Қызметтер немесе сатып алулар үшін төлем сомасының шамамен 5-тен 30% дейін клиенттің шотына қайтарылады.
Кредит карталарында көбінесе кэшбэк серіктестерінің көп саны болады. Бұл клиенттердің бонустарды алуды ұнататындығымен және көбінесе кредиттік лимиттен асып түсетінімен түсіндіруге болады. Содан кейін олар кредит картасына пайыз төлеуі керек. Бұл жағдайда банк ұтады, өйткені пайызбен бірге қайтарылатын қаражат кэшбэк құнын өтейді.
Кредит карталары қызмет түріне қарай бірнеше түрге бөлінетінін айта кеткен жөн:
- Тегін кредит карталар.
- Ақылы кредит карталар.
- Кэшбэкпен жылдық техникалық қызмет көрсетусіз кредит картасы.
Бұл жағдайда тіркелу кезінде келісім-шарттың талаптарын мұқият оқып шығу керек, өйткені кейбір банктерде тегін қызметтер тек ынтымақтастықтың алғашқы айларында ғана ұсынылады.